Dokumentacja
Dokumentacja przedstawia krok po kroku jak w prosty i szybki sposób skomunikować
Twój sklep z Comfino.
Spis treści
Integracja Sklepu
- Wprowadzenie
- Uwierzytelnienie użytkownika API
- Pobieranie produktów finansowych
- Pobieranie parametrów najlepszej oferty
- Składanie wniosku kredytowego
- Notyfikowanie statusu do sklepu
- Zmiana kwoty zamówienia
- Anulowanie wniosku
- Zlecenie wypłaty środków
- Dodawanie punktu sprzedaży usług
- Aktualizacja danych punktu sprzedaży usług
- Pobieranie punktu sprzedaży usług
- Pobieranie listy wszystkich punktów sprzedaży usług
- Wartości słownikowe
- Rejestracja nowego sklepu
- Rejestracja nowego sklepu - pobieranie zgód
- Rejestracja nowego sklepu - sprawdzanie statusu aktywacji
- Widgety
Rejestracja nowego sklepu - sprawdzanie statusu aktywacji
Rejestracja sklepu rozpoczyna szereg czynności takich jak: kontakt ze strony przedstawiciela Comfino.pl, ustalanie warunków współpracy, uzupełniania danych i podpisanie umowy. Zarejestrowane konto pozostaje w tym czasie nieaktywne. Informacja o aktywacji konta zostanie przekazana e-mailowo lub telefonicznie, ale można również samodzielnie i na bieżąco sprawdzać stan aktywacji konta za pomocą API wykonując poniższe zapytanie:
Zapytanie:
curl -X GET 'https://{HOST_API}/v1/user/is-active' \
--header 'Api-Key: {apiKey}'
gdzie {apiKey}
to klucz apiKey otrzymany przy zakończonej sukcesem rejestracji.
Możliwe odpowiedzi:
false
- konto nieaktywne - proces aktywacji nie został jeszcze ukończony
true
- konto jest już aktywne - możesz oferować swoim klientom płatności Comfino.pl